Po niemal rocznej działalności fundacji, związanej z realizacją projektów, opanowywaniem odpowiednich ustaw i podstaw księgowości, przyszedł czas by zainwestować w siebie. Czas by zainwestować w fundację, ubrać ją w „sukienkę bądź spodnie”, określić jej barwy i kształty.

„Jak cię widzą, tak cię piszą” – o tym, że nasz wizerunek jest naszą wizytówką wiedzieliśmy od zawsze. Brakowało nam jednak profesjonalnego wsparcia w działaniach tego typu. Dzięki pozyskaniu dofinansowania ze środków Programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich udało nam się znaleźć odpowiednich specjalistów, którzy zadali sobie wiele trudu, aby pomóc nam w świadomym budowaniu wizerunku naszej organizacji.

Rozpoczęliśmy od szkolenia, które, uwzględniając specyfikę naszej fundacji, obszar jej działań oraz cele statutowe, nauczyło nas jak planować profesjonalne działania Public Relations. Zyskaliśmy świadomość narzędzi i metod budowania wizerunku fundacji w otoczeniu. Poznaliśmy sposoby na przyciągnięcie uwagi mediów, sponsorów, partnerów i darczyńców oraz narzędzia promocji w Internecie.

Najtrudniejsze było jednak wciąż przed nami. Chyba sami nie zdawaliśmy sobie sprawy na ile pytań będziemy musieli sobie odpowiedzieć, aby precyzyjnie określić jacy jesteśmy, jaka jest nasza fundacja, aby móc to wszystko pokazać poprzez logo i stronę internetową.

Czy się udało? To, że trafiliście na naszą stronę i czytacie ten tekst, świadczy o tym, że tak :). Mamy nadzieję, że nasze działania, pomysły zasłużą sobie także na Wasze zaufanie, akceptację i wsparcie.

Nasz wizerunek jest również związany z organizacją różnych wydarzeń kulturalnych. W ramach projektu „Jak cie widzą, tak cię piszą” otrzymaliśmy dotację, dzięki której ta część naszej działalności jeszcze bardziej zyska na atrakcyjności. Nowe mikrofony już czekają by pokazać Wam jak wiele nieodkrytych dotąd talentów skrywa nasza fundacja. Doskonałą okazją ku temu będzie kolejny Muzyczny Niecodziennik.