Witaj w Fundacji EDUARTE!
Przeczytaj informacje o tym co robimy i gdzie możesz nas znaleść!
Od kiedy działamy?
Fundacja powstała w 2015 roku.
Dlaczego założyliśmy fundację?
Mamy marzenie by uczynić ten świat trochę lepszym oraz by pomagać innym osobom w rozwijaniu pasji i zainteresowań.
Co robimy?
Organizujemy różne wydarzenia kulturalne takie jak koncerty, spotkania, wystawy i warsztaty.
Prowadzimy także zajęcia nauki języków obcych, matematyki, budowania i programowania robotów z klocków LEGO.
Kto może do nas przyjść?
Dzieci, młodzież i dorośli.
Jak można się z nami skontaktować?
Można do nas zadzwonić (nr telefonu) 600 271 265
Można do nas wysłać wiadomość SMS (numer telefonu) 600 271 265
Można do nas zapisać maila – fundacjaeduarte@gmail.com
Gdzie jesteśmy?
Znajdziesz nas w budynku przy ul. Rogozina 44 w Radlinie. Jest to budynek z kolorowymi oknami naprzeciwko parku.





